Kategorie

Dovolte, abychom Vám představili... tentokrát internetový obchod HiFiShop.cz

Kdo by dnes nenakupoval on-line, když má přístup na internet a může tedy využít značně výhodnějších cen oproti kamenným obchodům, které na rozdíl od e-shopů musí vyšší cenou zboží pokrývat náklady na prostory, sklady a personál.

Výhody on-line nákupů

Nezanedbatelné je také pohodlí nákupu od počítače, kdy si hned na místě můžete porovnat všechny technické parametry sortimentu, ceny, náklady na dopravu, pročíst si recenze a zkušenosti jiných uživatelů, kteří si zrovna to, co plánujete koupit, již měli možnost v praxi vyzkoušet. Ti nejprotřelejší si vyberou konkrétní věc na webovém katalogu podle parametrů, do kamenného obchodu si ji dojdou prohlédnout v reálu, a když si tam svůj výběr nerozmyslí, objednají si věc v e-shopu, který jim ji nabídne nejvýhodněji.

Představujeme Vám partnera Světa bydlení, internetový obchod HiFiShop.cz

Dnes Vám, vážení čtenáři, představujeme dalšího z partnerů Světa bydlení, společnost HiFiShop.cz, která se soustřeďuje na internetový obchod se spotřební elektronikou a klientům nabízí pestrou škálu sortimentu mnoha značek za opravdu výhodné ceny. Krom zajímavého spektra nabídky rozmanité elektroniky zde ale najdete i nabídku jízdních kol, parfémů a fitness, ale listování v těchto záložkách vás již přesměruje na mateřský e-shop Eternity.cz.

Proč volit HiFiShop.cz?

Katalog HiFiShop.cz je pohodlně a přehledně strukturován, vyhledávat můžete podle parametrů i podle značek. Předností je, že HiFiShop.cz svým klientům umožňuje platit objednané zboží mnoha způsoby, nabízí i on-line splátkový prodej, navíc objednávky si můžete nechat doručit jak přepravní firmou až domů, tak prostřednictvím České pošty, neb si jej vyzvednout osobně v Brně.
Aktuálně například probíhá jarní výprodej skladových zásob a mnohé zboží pořídíte i s 90% slevou! Více informací naleznete na
http://www.hifishop.cz/
Níže si můžete přečíst rozhovor se zakladatelem HiFiShop.cz, jednatelem společnosti Eternity Group, panem Romanem Křenkem.

Rychlá fakta o společnosti

Společnost ETERNITY GROUP, s. r. o. byla založena v roce 2002. Prvními zaměstnanci byli její dva zakladatelé. V dubnu 2003 firma spustila první e-shop a v polovině roku přijala třetího zaměstnance. V současné době má společnost 30 zaměstnanců. Původní sortiment spotřební elektroniky byl postupně rozšiřován o další komodity, jako například jízdní kola, parfémy, vína a nápoje, hodinky, hardware ap. Z jednoduchého vertikálního obchodu HiFiShop.cz® se postupem času stal obchodní dům.
Kmen zákazníků společnosti ETERNITY GROUP, s. r. o. tak získával možnost nákupů dalších komodit na jediném místě a navíc u dodavatele, kterému věří díky předchozím zkušenostem. Čas ukázal, že se jednalo o správnou strategii a potvrzují to růsty obratů i počty spokojených zákazníků. V roce 2007 firma dosáhla obratu 325 miliónů Kč a předpokládaný plán na rok 2008 již činí 0,5 miliardy Kč. Dnes společnost provozuje internetové obchody na adresách HiFiShop.cz®, www.eternity.cz®  a BilyShop.cz. Internetové obchody společnosti vypadají velmi decentně a „nepřeplácaně“ a poskytují zákazníkům bohatou informační hodnotu, široký sortiment a atraktivní ceny.
Povídali jsme si s Romanem Křenkem, jednatelem společnosti ETERNITY GROUP, s. r. o. Firma od roku 2003 provozuje internetový obchod HiFiShop.cz®. Je o ní slyšet, roste a má mezi veřejností velmi pozitivní image. Zajímavé je, že na rozdíl od některých konkurentů firma nikdy nevystupovala agresivně, ale spíše poklidně a konzervativně.

Jak to všechno začalo a kde se zrodil nápad?

Já i můj společník patříme mezi nadšené audio-videofily. Oba jsme dříve preferovali značku Pioneer a odtud už byl jen krok k nápadu uvedení naší záliby i do komerční sféry. Rozhodli jsme se prodávat elektroniku značky Pioneer prostřednictvím internetu. Tento jediný nápad se stal pilířem veškerého následujícího dění a společnost radius své působnosti rozšířila až do současného stavu a v tendenci expanze stále pokračuje.

Jaký byl vývoj Vašeho internetového obchodu po jeho spuštění?

O vývoji obchodu nejlépe hovoří vývoj obratu.

Byly některé okamžiky, které považujete za milníky? (např. otevření dalších e-shopů bilyshop.cz, eternity.cz, tourshop.cz ... atd.?

Společnost se rozvíjí tak vláčným a rovnoměrným tempem, že se o žádném milníku zavzpomínat nedá. Co se týče eternity.cz, tak to je mateřský web od počátku, avšak nikde jsme tu „maminku“ neukazovali, tudíž se nedá hovořit o spuštění eternity.cz jako o něčem co nastalo později. Doména sloužila pro účely company webu a až jsme došli ke zjištění, že HiFiShop.cz není multisortimentně nafukovací, tak se stal podsekcí eternity.cz, která se vyvíjí do rozměrů plnohodnotného multisortimentního e-shopu.

Jaký je současný stav?

Jsme společností rostoucí plánovaně a se snahou zdokonalovat formy, jak se zákazníkům ještě více přiblížit a uspokojovat jejich záměry.

Dá se prozradit něco o vašich obratech?

Ano, obraty společnosti nejsou tajemstvím a vyvíjely se následujícím způsobem:
2003 - 15,6 mil. Kč
2004 - 63,9 mil. Kč
2005 - 110,6 mil. Kč
2006 - 190,9 mil. Kč
2007 - 325 mil. Kč

V čem vidíte příčinu vašeho růstu a v čem se odlišujete od konkurence?

Příčinu růstu společnosti vidím ve správnosti a lidskosti vedení, serióznosti v přístupu k zákazníkům a dodavatelům, a v neposlední řadě i k zaměstnancům společnosti. Nelze s úplností přesně specifikovat, čím se odlišujeme od konkurence, protože se snažíme podnikat pouze správnými směry a způsoby. Strategie a politika podnikání naší společnosti je suverénní a nezávislá. Pokud se musíme podívat na konkurenci, tak jen z důvodu jejího případného agresivního chování, kdy takové jednání zpravidla kompenzujeme jemnou formou přizpůsobení se. E-shopy provozované naší společností nabízejí široký sortiment, příznivé ceny, vlastní skladové zásoby, brzké dodací lhůty, vstřícný e-mailový a telefonický servis a e-mailovou technickou podporu.

Jaké jsou Vaše další plány?

Plánem společnosti je pokračující rozšiřování sortimentu, zdokonalování systému e-shopu a zkvalitňování zákaznického servisu, abychom uspokojili maximálním možným způsobem potřeby zákazníků. I když by to možná mohlo znít samochvalně, tak se nám tendence zlepšování zatím úspěšně daří držet ve stoupajících křivkách.

Pane Křenku, ráda bych vám poděkovala za rozhovor a popřála hodně úspěchů.

Rádo se stalo, děkuji a přeji i Vám mnoho úspěchů.
ab
ab
ab
ab
ab