Kategorie

Velký flám Agáty a Jakuba

(komerční sdělení) Dlouhých patnáct let dělí od prvního společného natáčení reklamy manželský pár Agáty a Jakuba Prachařových.

Tentokrát se naprosto výjimečně sešli, a dle jejich slov určitě naposledy, při natáčení 2 televizních sponzorských odkazů společnosti SIKO, která prodává koupelny a kuchyně.  Vystupují zde jako zhrzení partneři, kteří toho svého přistihli v nepříjemné situaci. Jakub exceluje v kuchyni a Agáta byla přistižena v koupelně. Kdo by si myslel, že vše bude natočeno během chvíle, je na omylu. Natáčení začalo hned po uzavření prodejny a končilo se příchodem prvních zákazníků. „My to máme hezky rozdělené, já se ráda sprchuji a Jakub hodně rád a dobře vaří, takže jsme v rolích naprosto věrohodní“ volala z koupelny Agáta. „Natáčení bylo zábavné i přesto,že se za večer natočilo minimalně 350 klapekPo každé klapce na mě sice vždy Petr zavolal , že je to super.  To už jsem doufala, že je hotovo, ale vzápětí se ozvalo: Prosím ještě jednou. Museli jsme být všichni hodně pokorní a trpěliv.Ja jsem okolo sebe měla svůj tým-kadeřníka Martyho Tyla a Zdenka Fencla-make up a s nima jsem vždy v klidu,“ dodala Agáta. Obrovský smysl pro detail a nároky na herce má Petr Jákl, každý záběr sice nechal mnohokrát opakovat, ale vždy našel nějakou drobnost, která se mu nezdála, nebo dostal další nápad, jak spot vylepšit.  Tak i nepřímo vyhlásil soutěž, kdo z protagonistů zaznamená více klapek a tím Agátu a Jakuba pošťuchoval. Těsně zvítězil Jakub, který několikasekundovou scénu opakoval šestapadesátkrát. Klobouk dolů před jeho trpělivostí a kreativitou. Nejdramatičtějším momentem natáčení je scéna, kdy je Agáta přistižena Jakubem ve vaně se sousedem, kterého hraje absolutní mistr světa v kulturistice Jindřich Michálek.  „Původně jsem myslel, že to bude nějaký celovečerní film. Ale i nabídka natočit krátkou reklamu, ve které můžu být alespoň na malou chvíli ve vaně s Agátou, i když za dohledu jejího manžela, je pro většinu mužů lákavá. To štěstí potkalo mě a mám na toto natáčení senzační vzpomínky,“ vyprávěl štábu Jindra. Kromě celovečerních filmů, které Petr Jákl s chutí točí, se pustil i do reklamních spotů, a že výsledek bude skvělý, bylo vidět již při natáčení. S každým detailem si hraje, vše promýšlí, upravuje detaily, dbá na perfektní práci všech ze štábu, ale i produkce, vizážisty nebo stylisty. Na otázku, proč začal točit reklamní spot, se svým typickým lišáckým úsměvem dodává: „Abych se v budoucnu mohl více věnovat svým dcerám.“ Fotogalerii a další videa naleznete zde: www.siko.cz/bonus/kuchyne.html

foto: Siko koupelny

ab
ab
ab
ab
ab