Kategorie

Při nakupování nábytku rozhodují spíše ženy

Ženy nakupují nábytek častěji než muži a utrácejí za něj více peněz. Přes 30 tisíc korun ročně za nábytek utratí každá pátá žena a pouze každý desátý muž. Vyplývá to z průzkumu e-shopu MT nábytek.
Při nakupování nábytku má téměř v polovině případů hlavní slovo žena. Ukázal to průzkum e-shopu MT nábytek. Podle něj o nákupu rozhodují ženy ve 43 procentech případů, zatímco muži pouze v 17 procentech. 40 procent dotázaných vybírá společně. „Ženy jsou obecně více zaměřené na detaily a chtějí, aby nábytek při zařizování interiéru dokonale ladil,“ uvedla Petra Triščíková z e-shopu s nábytkem MT nábytek. Ženy navíc podle průzkumu, který se uskutečnil během mezinárodního nábytkářského veletrhu Mobitex v Brně, do nábytku investují více peněz. Celkem 18 procent uvedlo, že ročně utratí i více než 30 tisíc korun. Stejnou částku do nábytku investuje pouze 10 procent z dotázaných mužů. Odlišné nákupní chování u obou pohlaví se projevuje i při zařizování jednotlivých místností. Zatímco obývací pokoj zařizují obvykle muži i ženy, vybavování dětského pokoje, kuchyně nebo ložnice je většinou v režii žen. „Kuchyně je spíše doménou ženy, chce si ji proto zařídit podle svých představ a potřeb. Při zařizování dětského pokoje si pak ženy většinou vyhrají s barvami a doplňky,“ vysvětlila Triščíková.
ab
ab
ab
ab
ab