Kategorie

Nízká hyposplátka RSTS opět v soutěži Zlatá koruna

Je tu další ročník soutěže Zlatá koruna, a tak má veřejnost možnost dát svůj hlas Nízké hyposplátce, finančnímu produktu, se kterým Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) v předchozích ročnících soutěže opakovaně uspěla a ve Zlaté koruně 2009 dokonce zaznamenala úspěch hned dvojnásobný.

Nízká hyposplátka

Nízká hyposplátka Raiffeisen stavební spořitelny je úvěrový produkt s nejnižším úrokovým zatížením pro klienty. Mezi její největší výhody patří garance neměnné výše úrokové sazby u úvěru ze stavebního spoření pouhých 3,5 % p. a. po celou dobu splácení úvěru. Pomocí Nízké hyposplátky můžete financovat své bydlení rychle, s akontací od 0 % a platit přitom nízké měsíční splátky. V minulém ročníku Zlaté koruny Nízká hyposplátka získala hned dvě ocenění. Na stupních vítězů stanula v Ceně veřejnosti, medailovou pozici jí přisoudila i odborná porota Finanční akademie v kategorii Stavebního spoření.

Soutěž Zlatá koruna

V rámci již osmého ročníku soutěže - Zlatá koruna 2010 - má nyní veřejnost do 4. dubna možnost na stránkách www.zlatakoruna.info hlasovat pro své oblíbené finanční produkty a nominovat je tak na Cenu veřejnosti, jedno z hlavních ocenění soutěže. Podpořte s námi produkt Nízká hyposplátka a získejte tak možnost vyhrát zájezd  dle vlastního výběru od CK FISCHER nebo exkluzivní členství ve Worldclass Health Academy! Hlasovat pro Nízkou hyposplátku můžete zde: http://zlatakoruna.info/nominacni-hlasovani/717-nizka-hyposplatka-raiffeisen-stavebni-sporitelna-a-s

Hlasování o cenu veřejnosti

Hlasování o Cenu veřejnosti je významnou součástí Zlaté koruny. Nejoblíbenější finanční produkty zde prostřednictvím internetu a SMS zpráv volí veřejnost. Hlasování probíhá dvoukolově. Z nominačního kola postoupí do kola finálového dvacet produktů, které obdrží nejvyšší počet hlasů. Nejlepší finanční produkty budou vybírat také odborníci zastoupení ve Finanční akademii a to v celkem patnácti kategoriích. Zlatá koruna na svých stránkách soustřeďuje nabídku finančních produktů většiny poskytovatelů finančních služeb v České republice. Od roku 2003 pořádá soutěž, ve které se finanční produkty hodnotí a ty nejlepší získávají ocenění. Výsledky hodnocení pomáhají veřejnosti orientovat se v široké nabídce finančních produktů a motivují zákazníky k tomu, aby se zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů.
ab
ab
ab
ab
ab