V letošním roce začala společnost Whirlpool spolupracovat s předním italským módním návrhářem Antoniem Berardim. Novou kolekci společně představili začátkem března, nyní se chystá uvedení designové inovace Pret a porter ve stylu Berardi (luxusní provedení v kůži).
Jejím cílem je především maximální podpora při uvádění zcela netradičního a originálního spotřebiče Prêt-à-porter na evropský trh. Partnerství s Antoniem Berardim má být dokladem toho, že módní průmysl akceptuje novou řadu produktů i značku Whirlpool.
Osvěžovač oděvů Prêt-à-porter ve stylu Berardi
Přístroj podle poslední módy
Kolekce Prêt-à-porter se poprvé představila světu u příležitosti pařížského Týdne módy. Při jejím návrhu a při výběru materiálů se Antonio Berardi nechal inspirovat možnostmi osvěžovačů Prêt-à-porter a vybral takové látky, s nimiž tyto spotřebiče pracují nejlépe; jemné látky jako kašmír, vlnu či hedvábí, ale také směsové a syntetické tkaniny. Kolekce Prêt-à-porter dává vyniknout možnostem, které přináší nová řada produktů Whirlpool – vynikající péči o zvláštní doplňky, jejichž životnost chcete maximálně prodloužit, i kvalitní každodenní údržbě.
Módní návrhář Antonio Berardi se svým návrhem luxusní úpravy osvěžovače oděvů Prêt-à-porter
Osvěžovač oděvů
"Prêt-à-porter je kombinací moderního designu a vysoce funkční technologie," uvedl prezident divize Whirlpool Europe Marc Bitzer.
Marc Bitzer mimo jiné uvedl: Berardiho kolekce Prêt-à-porter je skutečně inspirující a rozhodně nám pomůže přilákat pozornost světa módy k výhodám, které všem uživatelům Prêt-à-porter nabízí.“
"Cokoli, co nám pomůže udržet oblečení déle v dobrém stavu, vítáme jako užitečnou novinku," řekl na adresu osvěžovače oděvů Prêt-à-porter Antonio Berardi. Jak dodal, Prêt-à-porter v nejbližší době nepochybně výrazně ovlivní způsob, jímž se lidé budou starat o své oblíbené oblečení.
Z velké části ručně vyráběné přístroje Prêt-à-porter ve stylu Antonio Berardi budou vznikat na zakázku. Na trh vstoupí od podzimu 2006 prostřednictvím luxusních evropských obchodů.